Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Frida - 7 juni 2013 13:51

Hejhopp!
Idag är de fredag:) jag jobbar fram till 17 sen blir de fotbollsträning och sedan fest och utgång!!! En jäkligt bra fredag helt enkelt!

De blir flurrans sommarpremiär med bästis Sofie :) man blir så sjukt taggad av de här vädret och jag älskar att gå runt och svettas! Haha men jag gör verkligen de. Efter den långa vintern vi hade så njuter jag av värmen fullt ut och låter svetten rinna! :D min chef står och sätter upp en massa skyltar i butiken och han uppskattar inte riktigt värmen som jag, men jag funderar på att slå honom ordentligt om han klagar en gång till!! Låt värmen va, låt sommaren komma för att stanna!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej på 22 år. Jag jobbar som servitris men ska snart utbilda mig till träningcoach. Här i min blogg kan ni följa mig och min vardag. Jag älskar att ha många bollar i luften och sitter sällan still. Resor, mode och fest är också något som jag ko

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards