Alla inlägg under oktober 2012

Av Frida - 23 oktober 2012 07:18

Godmorgon! Ja nu går de så där bra att blogga igen, men de är så sjukt mkt just nu. Nu ska jag snart flytta. Har fått tag på en liten lägenhet eller liten och liten. En uthyrnings del i ett hus på landet. Eller 30 min från stan. I Kungshamn :) jag kommer ha stor tomt till grabbarna, skog och en inglasad foajé. Ska in och börja måla lite nästa vecka sen flyttar jag den helgen. Läääääängtar!!!:) så som sagt de är mkt att fixa med just nu så jag hinner inte med tt blogga ordentligt :/

Ska försöka blogga så mkt jag hinner sen efter flytt och allt får de verkligen bli en förbättring!!!:)
/f

Av Frida - 11 oktober 2012 21:08

Hejhopp!:)
Idag har jag jobbat och sökt lite mer jobb:) hoppas på att få några svar snart. Jag är nu ensam utan grabbarna som är hos husse tills imorgon kväll. Imorgon ska jag iväg på utbildning hela dagen med jobbet, vi ska hålla till i Sthlm och dom amerikanska curvetterna kommer. Ska bli så himla kul!!

Idag har jag gått en pw på 4km, blev ingen styrka idag då jag har kört de mån, tis och ons. Så kände att kroppen behöver vila lite idag.

Till middag åt jag en kyckling gryta "korma". Orkade inte göra något själv från grunden och den är verkligen super god. Till blev de keso och broccoli. Nu har jag även smaskat i mig en apelsin och dricker mitt favvo te, Karibiskt !!:)

Magen har börjat ta form igen, de är skönt! Börjar bli riktigt nöjd men mer ska de bli :D
/F

Av Frida - 10 oktober 2012 21:24

Okej, jag ska verkligen börja blogga ordentligt nu. Men jag har så himla mycket just nu. Mycket personligt, måste hitta ett nytt extra jobb. Vill och kan inte jobba kvar på Olearys de blir för mkt fysiskt och psykiskt med för sena kvällar och långa pass. De är ju träningen jag vill satsa på. Jag ska börja kolla på kurser om kost, hälsopedagog och PT:)

Sen vill jag även hitta egen lägenhet, bor ju hos min vän i hennes lilla lägenhet men de börjar blir lite litet för oss. Så jag har fullt upp att söka både jobb och lägenhet. Jag håller helt enkelt på att ordna upp mitt liv! :)

Men jag sk blogga ordentligt nu!
/ F

Av Frida - 5 oktober 2012 13:50

Woho fredag!!:) jobb 15-18. Sen blir de hem och kolla på x factor och sen får vi se vad kvällen bjuder på, ska öppna gymmet imorgon så de blir ganska lugnt iaf :) vi hörs sen!

one day baby we'll be old oh baby we'll be old and think of all the stories that we could have told

/F

..

Av Frida - 3 oktober 2012 23:12

Här ser ni nu att jag tappade lite under dem 3 veckor som jag var sjuk och valde att inte träna. De är väl inte sådär jätte jätte mkt men de är lite att ta igen! Och de ska jag verkligen göra, jag ska ta igen och t om få mer!

(den vänstra är från innan och den högra från idag)

/F

Av Frida - 3 oktober 2012 13:12

Ska även ta nya bilder nu när jag har varit sjuk och ha tappat en massa. Har gått ner ganska mkt faktisk men men, nya tag!!!:)

Av Frida - 3 oktober 2012 13:12

Ska även ta nya bilder nu när jag har varit sjuk och ha tappat en massa. Har gått ner ganska mkt faktisk men men, nya tag!!!:)

Av Frida - 3 oktober 2012 13:10

Nu börjar jag komma tillbaka efter nästan 3 veckor med sjukdomar. Men nu jävlar nu kör jag. Idag blev de en promenad på över en timme, måste varit runt 5 km om inte mer. Sen åt jag en frukost som bestod av hem hemgjord smoothie (naturell yoghurt, blåbär, hallon, havregryn och lite honung) den var riktigt god, sen 2 äggvitor och surdegsbröd.

Idag blir de jobb. Sen hem och leta lägenhet och nytt extra jobb. Börjar äntligen att ta tag i mitt liv igen, de känns bra!!:)

Presentation

Jag är en tjej på 22 år. Jag jobbar som servitris men ska snart utbilda mig till träningcoach. Här i min blogg kan ni följa mig och min vardag. Jag älskar att ha många bollar i luften och sitter sällan still. Resor, mode och fest är också något som jag ko

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards