Alla inlägg under september 2012

Av Frida - 27 september 2012 16:41

Sitter på jobbet! Ikväll blir de kvälls shopping på gränby:) mer uppdatering sen:)

Av Frida - 26 september 2012 07:06

Äntligen börjar min förkyldning försvinna så tror jag ska köra igång med träningen imorn!! Äntligeeeeen'!!!!!:D idag blir de jobb, dubbel pass. Men de är bara idag denna vecka, skönt!! Sen imorgon blir de jobb på efter middagen, morgon på fredag och fest i helgen! Najjs!

Igår fyllde min älskade papps år också, hela 51 bast!!:) så måste försöka ta mig ut till dom någonting under en snar framtid, har svår att få tiden att räcka till just nu! Har så himla mkt! Idag blir en lugn dag för grabbarna också, dom har fått vara med Sandra nu i två dagar när jag har jobbat men idag får dom va hemma och mysa!

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan bege mig ut i rusk vädret med boysen!!
/F

Av Frida - 24 september 2012 14:30

Mums:)

Av Frida - 24 september 2012 14:30

Mums:)

Av Frida - 24 september 2012 14:30

Mums:)

Av Frida - 24 september 2012 10:54

Sitter på jobbet, jobbar hel dag på gymmet idag. Jätte kul! Helgen var lugn, har jobbat hela helgen typ. Kul liv?! Haha men nästa helg blir de party och inget jobb!!!:) idag blir de jobb till 19, ska luncha med sandrita och sen blir de bara mys mes grabbarna. Imorgon drar träningen igång igen också, känner att jag har tappat lite! Så de blir skönt!!:)
/F

Av Frida - 22 september 2012 07:47

Förlåt för dålig uppdatering. Men som sagt jag har varit väldigt förkyld och då försvann inspirationen lite. Men nu mår jag nästan helt bra, så nästa vecka då jävlar kör jag igång på riktigt igen!! Ska bli sååå skönt..

Just nu Sitter jag och käkar frukost, ska snart iväg och jobba. Öppnar gymmet idag, men vi har endast öppet två timmar på morgonen. Sen ikväll blir de jobb på OL. Jag jobbat sjukt mkt just nu, men behöver pengarna!:) har så mkt jag vill göra, så de är värt de sen!!:)

Min frukost består av naturell yoghurt med russin, banan och kanel:)
/F

...

Av Frida - 19 september 2012 22:32

Vill träna... Snälla förkyldning försvinn!!!

Presentation

Jag är en tjej på 22 år. Jag jobbar som servitris men ska snart utbilda mig till träningcoach. Här i min blogg kan ni följa mig och min vardag. Jag älskar att ha många bollar i luften och sitter sällan still. Resor, mode och fest är också något som jag ko

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards