Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

..

Av Frida - 21 januari 2013 09:06

Men Shit vilken dålig uppdatering de blev. Haha men allt gick så himla fort i helgen. Hade typ ingen tid över :)

I lördags så var vi iaf och bowlade. Det var riktigt kul, men jag suger verkligen på de. Sen drog vi hem till husses kompis, dom satt och förfestade och sedan drog vi ut. Vi hade skit kul ute, de var as mkt folk men alla var på så jäkla bra humör så de va Nice. Sedan hängde vi med Paulina och Ako hela dagen igår. Vi käkade på allstar och glodde på film. En riktigt Nice helg!!

Nu är jag påväg till nya jobbet för att prata lite! Uppdaterar er mer om de sen!!:)

Ha en bra dag så länge :D
Här kommer en bild på pau och huss:)
/F

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 12 juni 2013 06:35

Godmorgon! Shit vad dagarna bara springer iväg. Helgen kom och gick och de känns som att de redan är helg snart igen. Helgen som var bjöd på mkt fest, lite för mkt faktiskt haha. Jag var helt död i måndags, gick runt som en zombie hela dagen och vak...

Av Frida - 12 juni 2013 06:32

Godmorgon! Shit vad dagarna bara springer iväg. Helgen kom och gick och de känns som att de redan är helg snart igen. Helgen som var bjöd på mkt fest, lite för mkt faktiskt haha. Jag var helt död i måndags, gick runt som en zombie hela dagen och vak...

Av Frida - 7 juni 2013 13:51

Hejhopp! Idag är de fredag:) jag jobbar fram till 17 sen blir de fotbollsträning och sedan fest och utgång!!! En jäkligt bra fredag helt enkelt! De blir flurrans sommarpremiär med bästis Sofie :) man blir så sjukt taggad av de här vädret och jag...

Av Frida - 6 juni 2013 21:15

Okej! Nu jävlar ska de bli en bloggerska av mig! Nej men verkligen, jag ska skärpa mig nu. Så vad är nytt ? Jo ganska mkt som vanligt. Nu är vi bosatta i stan igen, mitt i stan :) de är super skönt att ha nära till allt igen och de underlättar s...

Av Frida - 15 april 2013 12:39

Som vanligt har jag fullt upp och alla mina vardags rutiner ändras hela tiden. Nu har jag nytt jobb igen hahaha. Men men de går bra nu liksom (: Mer om de sen! Nu ska jag iväg och övningsköra.. Snart dags för intensivkurs:):) /f...

Presentation

Jag är en tjej på 22 år. Jag jobbar som servitris men ska snart utbilda mig till träningcoach. Här i min blogg kan ni följa mig och min vardag. Jag älskar att ha många bollar i luften och sitter sällan still. Resor, mode och fest är också något som jag ko

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards