Alla inlägg under januari 2013

..

Av Frida - 21 januari 2013 09:06

Men Shit vilken dålig uppdatering de blev. Haha men allt gick så himla fort i helgen. Hade typ ingen tid över :)

I lördags så var vi iaf och bowlade. Det var riktigt kul, men jag suger verkligen på de. Sen drog vi hem till husses kompis, dom satt och förfestade och sedan drog vi ut. Vi hade skit kul ute, de var as mkt folk men alla var på så jäkla bra humör så de va Nice. Sedan hängde vi med Paulina och Ako hela dagen igår. Vi käkade på allstar och glodde på film. En riktigt Nice helg!!

Nu är jag påväg till nya jobbet för att prata lite! Uppdaterar er mer om de sen!!:)

Ha en bra dag så länge :D
Här kommer en bild på pau och huss:)
/F

..

Av Frida - 21 januari 2013 09:05

Men Shit vilken dålig uppdatering de blev. Haha men allt gick så himla fort i helgen. Hade typ ingen tid över :)

I lördags så var vi iaf och bowlade. Det var riktigt kul, men jag suger verkligen på de. Sen drog vi hem till husses kompis, dom satt och förfestade och sedan drog vi ut. Vi hade skit kul ute, de var as mkt folk men alla var på så jäkla bra humör så de va Nice. Sedan hängde vi med Paulina och Ako hela dagen igår. Vi käkade på allstar och glodde på film. En riktigt Nice helg!!

Nu är jag påväg till nya jobbet för att prata lite! Uppdaterar er mer om de sen!!:)

Ha en bra dag så länge :D
Här kommer en bild på pau och huss:)
/F

..

Av Frida - 21 januari 2013 09:05

Men Shit vilken dålig uppdatering de blev. Haha men allt gick så himla fort i helgen. Hade typ ingen tid över :)

I lördags så var vi iaf och bowlade. Det var riktigt kul, men jag suger verkligen på de. Sen drog vi hem till husses kompis, dom satt och förfestade och sedan drog vi ut. Vi hade skit kul ute, de var as mkt folk men alla var på så jäkla bra humör så de va Nice. Sedan hängde vi med Paulina och Ako hela dagen igår. Vi käkade på allstar och glodde på film. En riktigt Nice helg!!

Nu är jag påväg till nya jobbet för att prata lite! Uppdaterar er mer om de sen!!:)

Ha en bra dag så länge :D
Här kommer en bild på pau och huss:)
/F

..

Av Frida - 19 januari 2013 11:51

Ni får en uppdatering när jag har vilat och fixat lite hemma :)

...

Av Frida - 17 januari 2013 21:32

Usch, jag har för mkt i tankarna. De slår runt i huvudet på mig just nu... Hmm... Ibland måste man våga satsa, eller hur?

Dagen har varit bra iaf. Jag har jobbat och bollat idéer med Hussein och pappa. Imorgon skulle vi ha film kväll hos Sandra men de blev inställt så min kväll blir nog inte roligare än att sitta och plugga! På lördag blir de bowling :D de va sjukt länge sen jag bowla så de ska bli kuuuuul!!:) hoppas jag kan slappna av lite snart bara och sluta tänka så jäkla mkt. Vill att allt ska hända nu nu nu.. Haha aja resa vill jag också.. Ska nog kika på lite resor!:)

/f

Av Frida - 16 januari 2013 19:16

Har jobbat hel dag, tränat och hämtat ut en bok på bibblan:) träningen gick as bra. Jag sprang i 30 min sen körde jag intervaller och sedan mage!!:) snart blir de att dra igång fotbollen igen, längtar!!!!:) har ju spelar i 11 år tidigare. Så nu håller jag på att kolla upp vilket lag jag ska börja med. Ska kolla Knivsta (bara för att jag känner mig Hemma där) eller rasbo (ska ju flytta halvvägs ut dit). Ska provträna med båda och sedan får jag se:)

Nu ska de handlas och sedan bara hem och slappa. Imorn blir de en tråkig dag med jobb och plugg! Men i helgen har jag fullbokat med planer, Najjs!! Berättar mer om de imorn:)

Nej ett riktigt tråkigt inlägg så bjuder på en rolig bild från Kroatien ist :D vill verkligen bara ha soommmaaaarr. :D så man kan börja löpträna ut igen!

/f

Av Frida - 15 januari 2013 13:11

Ge mig sommar! De här suger!!
Haha blev en vandrande snögubbe påväg till bussen. Nästa vinter SKA jag ha körkort! Min kropp tål inte kyla!

Nej slut klagat! Nu blir de personalmöte, jobb och träna!:)

/f

..

Av Frida - 15 januari 2013 10:59

Ligger och myser i sängen och tänker på hur bra allt fick igår. Vaknade dock upp ensam :( hatar den känslan .. Men men tur att jag har mina små killar.
Men igår iaf fick jag ett nytt jobb som jag kommer kombinera med jobbet från och med februari. Vad jag ska jobba med?! De får ni veta när jag har de på papper :)
Möte nr 2 gick också bra!! Vi flyttar den 24/1.. Såååå Nice!!

Idag ska jag jobba, men först har vi personalmöte. Efter jobbet ska jag träffa Sandra och prata lite. Sedan måste jag även försöka igång med min nya kurs.

Men vi hörs sen, måste ut i Pissvädret nu.. Suck

/f

Presentation

Jag är en tjej på 22 år. Jag jobbar som servitris men ska snart utbilda mig till träningcoach. Här i min blogg kan ni följa mig och min vardag. Jag älskar att ha många bollar i luften och sitter sällan still. Resor, mode och fest är också något som jag ko

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards