Direktlänk till inlägg 12 juni 2013

Onsdag..

Av Frida - 12 juni 2013 06:32

Godmorgon!
Shit vad dagarna bara springer iväg. Helgen kom och gick och de känns som att de redan är helg snart igen. Helgen som var bjöd på mkt fest, lite för mkt faktiskt haha. Jag var helt död i måndags, gick runt som en zombie hela dagen och vaknade upp pigg och fräsch igår efter 12 h sömn ^^

Idag är jag uppe med tuppen, eller nej jag är fan uppe innan tuppen. Har Körlektion 07.30?!? Helt galet enligt mig, men vill man så får man offra lite. Sen blir de jobb 10-19, kommer nog köra på 12 h sen igen tror jag haha. Imorgon är jag ledig igen, ska övningsköra med bror och klippa och färga en vän. Sen på fredag blir de jobb på salongen och sen har jag teorikurs hela helgen.. De börjar närma sig nu....

Bjuder på några bilder från helgen:)
/F

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 12 juni 2013 06:35

Godmorgon! Shit vad dagarna bara springer iväg. Helgen kom och gick och de känns som att de redan är helg snart igen. Helgen som var bjöd på mkt fest, lite för mkt faktiskt haha. Jag var helt död i måndags, gick runt som en zombie hela dagen och vak...

Av Frida - 7 juni 2013 13:51

Hejhopp! Idag är de fredag:) jag jobbar fram till 17 sen blir de fotbollsträning och sedan fest och utgång!!! En jäkligt bra fredag helt enkelt! De blir flurrans sommarpremiär med bästis Sofie :) man blir så sjukt taggad av de här vädret och jag...

Av Frida - 6 juni 2013 21:15

Okej! Nu jävlar ska de bli en bloggerska av mig! Nej men verkligen, jag ska skärpa mig nu. Så vad är nytt ? Jo ganska mkt som vanligt. Nu är vi bosatta i stan igen, mitt i stan :) de är super skönt att ha nära till allt igen och de underlättar s...

Av Frida - 15 april 2013 12:39

Som vanligt har jag fullt upp och alla mina vardags rutiner ändras hela tiden. Nu har jag nytt jobb igen hahaha. Men men de går bra nu liksom (: Mer om de sen! Nu ska jag iväg och övningsköra.. Snart dags för intensivkurs:):) /f...

Av Frida - 19 mars 2013 20:30

Har köpt mig en bil. Övningskör, pluggar, jobbar och lever livet. Känner på mig att den här våren och sommaren kommer bli bäst!! Hinner typ inte blogga för all min tid bara flyger iväg. Saknar just nu min älskade sambo och framtida man väldigt mkt. H...

Presentation

Jag är en tjej på 22 år. Jag jobbar som servitris men ska snart utbilda mig till träningcoach. Här i min blogg kan ni följa mig och min vardag. Jag älskar att ha många bollar i luften och sitter sällan still. Resor, mode och fest är också något som jag ko

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards