Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Frida - 6 juni 2013 21:15

Okej! Nu jävlar ska de bli en bloggerska av mig! Nej men verkligen, jag ska skärpa mig nu.

Så vad är nytt ?
Jo ganska mkt som vanligt. Nu är vi bosatta i stan igen, mitt i stan :) de är super skönt att ha nära till allt igen och de underlättar så mkt för oss med jobb. Jg har fått ett väldigt bra erbjudande och har mkt att fundera på. Men till hösten kommer jag att Kunna kalla mig för nått helt nytt:) spännande!

Idag har jag varit i sandras salong och klippt lite hår på nära och bekanta. Nu väntar jag på att kärleken ska komma in genom dörren så att jag slipper sitta hör själv i vår stooooora nya lägenhet. :)

/F

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej på 22 år. Jag jobbar som servitris men ska snart utbilda mig till träningcoach. Här i min blogg kan ni följa mig och min vardag. Jag älskar att ha många bollar i luften och sitter sällan still. Resor, mode och fest är också något som jag ko

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards